instagram

UX piemērs: Swedbank putra ar paroles maiņas biežumu

Šoriez īsā analīze Swedbank neveiklajam UX gļukam interneta bankā – cilvēkam jāiestata cik bieži lai banka pieprasa viņa paroles maiņu. Šeit ir attēls kā opcija tiek pasniegta, un katram loģiski domājošam lietotājam uzreiz rodas jautājums – “reizes – par ko te tiek runāts?..”

swedbank-paroles-maina1

Intuitīvi rodas pārliecība, ka ieliekot 5 reizes (mazāko ciparu), paroles maiņa tiks pieprasīta retāk (piemēram, 5x gadā). Bet nē, viss ir tieši otrādi! 🙂 Cipars ailē nozīmē pēc cik pieslēgšanās reizēm mainīt paroli.

swedbank-paroles-maina2

Šo UX pārpratumu Swedbank var atrisināt vienkārši paplašinot jau esošo teikumu skaidrāk izsakoties ko simbolizē šīs reizes.

Kas ir UX?
UX ir saīsināts apzīmējums harmonijai Jūsu mājaslapā 🙂 Jo ērtāk apmeklētājam būs orientēties Jūsu lapā, ātri atras meklēto informāciju, jo labāk būs Jums vai Jūsu biznesam. Vairāk par lietojamību un lietotāju pieredzi lasiet sadaļā “Kas ir UX“.